maandag 19 juli 2010

De kop is er af

Twee ronden zijn er gespeeld in het aspirantentoernooi. Buiten de speelzaal was het warm. In de speelzaal viel dat enorm mee. Alle partijen zijn door ons inmiddels geplaatst. dat is vooral het werk van Nick Hoving. Vanavond echter werd zijn werk abrupt onderbroken voor een andere nobele taak.

Nick bracht vier deelneemsters naar twee verschillende gastgezinnen. Zelf bezocht ik samen met Maaike en Stella allereerst het gastgezin van Lotte en Lisa. Daarna keerden wij terug naar het logeeradres van Maaike en Stella in de Pausgang op 50 meter van de school. De meiden wilden nog even naar de Mac D in de Heerestraat. Ik plaats nog wat foto's; ik plaats de nog ontbrekende partij uit ronde 2; ik vul de koelkast bij; ik zet de vaatwasser aan; ik dump nog wat afval en ik schrijf nog dit bericht.
'
Ester, Karlijn, en Heike kwamen vandaag al even sfeerproeven.


De eerste maaltijd van Chef-kok Gina viel bij de meeste meiden in goede aarde. Persoonlijk vond ik de Taco's en salade ook erg lekker :D

Ik ben vandaag weer veel dingen te weten gekomen. Volgens een aspirantendeelneemster vindt 50% van de meisjes, die dammen, Feroz A een mooie jongen. Zou het waar zijn? Of zegt het iets over haarzelf?
Verder kwam ik er achter dat Lisa Aleven in de bus op terugreis vanuit Polen na een EK, diegene was die het langst wakker kon blijven. Je kunt dat natuurlijk alleen maar weten als jij zelf diegene was die het 1 na langst wakker was. Zo is het toch, Nick?

;) Henk